vrijdag 21 oktober 2011

Anti klit spray

Ik heb redelijk wat krullen van mezelf en soms is het echt een flinke klus om dat uit te kammen. Ik heb vaak ook het probleem dat er een elastiekje in gaat, maar 'm eruit krijgen is echt een drama! Toen ik laatst met een vriendin bij de hema was zag ik de Jip&Janneke anti klit spray. Ik dacht: 'die ga ik uitproberen, misschien is het wel helemaal niks en is het een 'flut' product, maar ach nooit geschoten is altijd mis'. Maar werkt het nou of niet?

Het leukste aan deze anti klit spray vind ik dat die naar aardbeien ruikt. Je moet er wel van houden hoor! Als je dat niet doet is er een een Jip versie (zoals jullie op de foto kunne zien heb ik de Janneke versie) en die ruikt volgens mij nergens naar.

 Het gebruik is super simpel! je sprayt hier en daar wat in je haar een je kunt er zo doorheen kammen en je haar ruikt meteen naar aardbeien! Ik kan mijn haar na het spray makkelijker door kammen.Verwacht niet dat je er zo met je handen door heen kunt, want zo goed werkt volgens mij geen enkele anti klit spray!

Hij werkt redelijk goed naar mijn mening. De spray was €2,50, een goede prijs, toch? Voor de mensen die het willen weten, het flesje bevat 125 ml.

Lijkt deze spray jou iets?


xoxo Anne

Geen opmerkingen: