dinsdag 18 oktober 2011

Hair essentials krultang

Ik heb een nieuwe krultang gekocht, en niet omdat ik er een nodig had maar omdat 'ie spotgoedkoop was! Maar kan je nou wel zo veel goeds verwachten van een krultang van 7 euro? Ik verwachtte er maar niet te veel van. Benieuwd of ik enthousiast ben? Lees dan verder!

Ja! Ja, ik ben enthousiast. Laten we beginnen met het uiterlijk. Dat is toch té cute? Een roze krultang kan een beautylover als ik echt niet weerstaan! Neem mee, neem mee! Hij is er overigens ook in het zwart.


De tang warmt erg snel op, binnen 1 minuut ben je ready to go! Ik krul mijn haar door de tang bij de wortel van het haar te zetten, naar beneden te halen en dan het haar eromheen te krullen. De tang kan op 3 standen, uit, medium heat en full heat. Bij de tang zit een uitgebreide gebruiksaanwijzing. Ook zit er een ophangoog aan en een steuntje waar je de tang op kan neerleggen zodat er niets verbrand.

Hieronder zie je de krullen die ik met deze krultang gemaakt heb.
Supergoed gelukt dus! De krullen bleven een avond zitten, maar de nacht overleefden ze helaas niet. Mijn haar voelde goed aan, en kwam er niet droog en pluizig uit. Ik heb met het krullen de hoogste stand gebruikt.

Een echte budgettip dus! Ik raad deze tang zeker aan, je kan natuurlijk niet verwachten dat hij het net zo goed doet als een tang van 100 euro. Maar voor dit prijsje, hoef je 'm niet te laten liggen! En psst, er komt nog een review van de stijltang van dit merk aan!

Deze krultang is bij kruidvat te koop, 7 euro.

See you next time,,

Pleun.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

heeee beautylover,
superveel plezier met je krultang die maar 7 euro was!

laura en sophie zei

fijn dat hij ook uit kan pleun! haha