woensdag 19 oktober 2011

NOTD: Round and round and round.

Vandaag een simpele nail art die bijna iedereen wel kan. Ik was stippen aan het zetten en toen dat klaar was vond ik he er te simpel uit zien dus heb ik het iets specialer gemaakt door extra stippen te zetten. benieuwd naar deze simpele nail art.


Ik laat de foto's voor zichzelf spreken, ik denk namelijk dat je er dan sowieso uitkomt.

Dit gaan we gebruiken: Pastel paars, pastel roze,
knal roze en een dotting tool





En klaar ben je!

Met deze nail art kun je echt alle kanten op. Je kunt namelijk ook een variatie maken met licht blauw, knal blauw en groen. Ook kun je met geel, oranje en rood gaan werken. Het is dus een hele simpele nail art waarmee je alle kant op kunt gaan.

Wat vinden jullie van deze nail art? Met welke kleuren zou jij gaan werken?

xoxo Anne

Geen opmerkingen: