woensdag 5 oktober 2011

Singing is my passion + a Youtube talent

Een tijdje geleden had ik geen inspiratie en vroeg ik jullie om ideeën. Er was een reactie achtergelaten waarin stond dat ik een singstar video moest doen. Of er nou echt bedoelt werd dat ik een filmpje moest maken waarin in zal gaan zingen weet ik niet, maar dit is in ieder geval wel wat er in dit bericht gaat gebeuren. Ook ga ik in dit bericht een youtube talent bespreken waar ik fan van ben! Benieuwd?


Ik wil beginnen met een filmpje waarin ik een stukje zing van Who says van Selena Gomez.
Haha, ik zie net dat het beeld iets achterloopt! Ook vind ik dat het in het begin beter gaat dan aan het einde. Ik zeg trouwens niet dat ik heel goed ben ofzo, maar ik doe het gewoon omdat ik het leuk vind.

Okee, dan gaan we nu over naar het Youtube talent Megan Nicole. Ze begon met covers op youtube te zetten en is uiteindelijk de studio in gedoken om haar eigen single op te nemen. Ik laat jullie wat covers zien.

En dan als laatst nog even haar eigen single waar ik zelf een beetje verslaafd aan ben.

Zingen jullie graag? Welke liedje dan het liefst? 
xoxo Anne

2 opmerkingen:

Cynthiiaa zei

Wauw, echt knap dat je dit gewoon op je blog zet! Ik vind dat je best goed kan zingen, je moet eens een liedje gaan doen, gewoon een heel lied! :)

Nienke zei

wow schat je kan echt mooi zingen ! <3