donderdag 8 december 2011

Christmass!

Sinterklaas hebben we het land uitgezwaaid en dan is het nu tijd voor kerstmis! Oké, ik ben nog een beetje vroeg maar ik wordt altijd helemaal vrolijk van het idee van kerstbomen, kerstbellen, kerstmannen, met familie zijn, kerstALLES! Ik vind dat je nooit te vroeg kan zijn met kerstmis. Ik vind de sfeer gewoon geweldig. Ook houd ik ervan om met mijn familie te zijn. Ik heb een best hechte familie en het is altijd supergezellig met z'n allen! Dus daar weid ik dit artikel dan ook aan: kerst. De do's en don'ts. En heel leuk allemaal, die kerstsfeer maar ondertussen is het wel vreselijk koud! Daar heb ik ook wel een paar tips voor...

Tumblr_lv9pv3stj21qmclblo1_500_large



Als je zoals ik 3 kwartier (of meer, poor you!) naar school moet fietsen, in de sneeuw, kan je daar nog al chagrijnig van worden! Zorg dat je met een vriendin fietst, dat verzacht de pijn al een beetje. Pak jezelf goed in, je wilt niet als een ijsklontje op school komen! Je kan best trendy zijn met je sjaal, handschoenen en oorwarmers. Ik krijg altijd veel commentaar over mijn oorwarmers maar hé, ik vind ze mooi en ze zijn superwarm!

Tumblr_lvqf75zyih1r4zsfeo1_400_large

Als je dan eindelijk thuis bent van een lange dag school en een kille, koude fietsrit, is er niets zo fijn als warme chocolademelk! Slagroom is ook altijd een plus. Wat ook heel leuk is voor de kerstdagen is een geurbrandertje. Misschien heb je 'm al in mijn laatste video gezien. Het is een brandertje waar je onderin een waxinelichtje in doet en bovenin een geur-aroma. De geur verspreid zich over de hele kamer en mmm, wat ruikt dat lekker! De laatste paar dagen heeft mijn kamer naar vanille geroken en je wordt er gewoon helemaal blij van! Stiekem heb ik ook nog wat meer geurtjes besteld bij de beautybakery maar ze zijn nog niet binnen.:( 

Tumblr_lvtij6dqsr1r7ek51o1_500_large
En als laatste wees met je familie! Niets is zo gezellig als met je familie te zijn. Zeg tegen degene waarvan je houdt, dat je van ze houd. Ze kunnen er zomaar niet meer zijn en het is belangrijk dat ze weten dat jij er voor ze bent en dat je van ze houdt! Cadeautjes geven is natuurlijk altijd leuk en het doet goed om te zien dat de ander er blij mee is. Rond kerst komen vaak ook jongens of meisjes die folderen langs, om je een prettige kerst te wensen, je kan dan een kleinigheidje geven aan ze als bedankje bijvoorbeeld. Zo'n klein gebaar kan iemand al heel blij maken.

4206782620_b8f6cc0cfd_large
Genoeg gepraat nu, hoewel ik er wel uren over door kan gaan. Heb jij een speciale kerst-gewoonte, en wat ga jij doen tijdens kerst?

Iedereen hele fijne feestdagen toegewenst!

See you next time,

Pleun.

1 opmerking:

Cynthiiaa zei

Warme chocolademelk! God, I love Christmas. :)